5 ulubionych, tanich kosmetyków do 15zł

DSC_1641
DSC_1641
Jestem zdania, że nie każdy kosmetyk jest wart swojej ceny i można zastąpić go odpowiednikiem, ale są też takie, za które jesteśmy w stanie zapłacić krocie. Dzisiejszy post poświęcony jest tanim specyfikom do 15PLN. W kolejnym znajdziecie moją piątkę produktów z droższej półki – które używam od dawna i nie zapowiada się, że w przyszłości z nich zrezygnuję.
1. Micelarny płyn Be Beauty, 200ml, cena: 7,99zł (Biedronka)
 
Tani i dobry. Ma miliard chwalących opinii, to też chyba spowodowało, że Biedronka podniosła nieco cene tegoż specyfiku. Jest idealny dla wrażliwców, dla cery mieszanej czy normalnej. Nikomu nie zaszkodzi, no może jedynie makijażowi! Nie pozostanie po nim nic – tylko gładka, oczyszczona skóra. Poradzi sobie także z wodoodpornym make up’em. Ponadto produkowany jest przez Tołpę, firmę kosmetyczną slynącą z naturalnych kosmetyków.
 
2. Fizjożel Ziaja, 200ml, cena: ok 11zł
 
Borykam się z mieszaną cerą – mimo, że ten żel przeznaczony jest do skóry suchej – wypróbowałam go zachęcona opinią konsultantki w salonie Ziaji. Myłam twarz drogimi żelami, np z Vichy, różne drogeryjne, apteczne i większość powodowała ściągnięcie skóry. Ten jest idealny. Nie dość, że umyje twarz, zmyje makijaż, to jeszcze nie wysuszy skóry. Nie zmienię go na żaden inny!
3. Pasta peelingowa Ziaja, 75ml, cena: ponad 7zł
 
Nasza cera sama regularnie złuszcza martwy naskórek, jednak w przypadku problematycznej cery trzeba jej w tym dopomóc. Ten produkt nie podrażnia, nie szczypie, dokładnie oczyszcza skorę, a kosztuje tyle co 3 batony!

4. Suchy szampon Batiste, 200ml, cena: ok 15zł

Mój ideał w suchych szamponach. Próbowałam i te reklamowanych marek i te tańsze np rossmanowe. Ten jako jedyny podnosi włosy u nasady, nie pozostawia białego pyłu (należy włosy dobrze wyszczotkować, np taką z naturalnym włosiem). Włosy myłam codziennie – teraz dzięki Batiste co drugi, a nawet trzeci dzień. Tylko po tym szamponie nie miałam wrażenia brudnych włosów jak po wcześniej wspomnianych mimo użycia. Kupiłam go w Biedronce za 11zł, ale za ok 15-16zł dostaniecie go w Hebe.

5. Matowy bronzer Catrice, 9,5g ok 15zł
 
Ostatnia pozycja to kosmetyk do makijażu. Już wspominałam o nim na blogu i stał się ulubieńcem. Można dostać go u nas w drogeriach np Rossmann. Nie ma efektu tandetnego brokatowego błyszczenia, posiada drobinki ale bardzo delikatne. Mój faworyt! Używam go od grudnia 2013 roku, ubytek widoczny jest na zdjęciu, ok 30%.

12 Comments

  • Odpowiedz Sierpień 20, 2014

    pannaem

    bardzo fajny wpis :)

  • Odpowiedz Sierpień 20, 2014

    noemmie

    1,3,4 również polecam , gdyż stosowałam. Piękne fotki ;)

  • Odpowiedz Sierpień 20, 2014

    Neelisaa

    mam żel micelarny z Biedronki i bardzo go lubię ;) teraz planuję zakup tego suchego szamponu ;)

  • Odpowiedz Sierpień 20, 2014

    Wiolka-blog

    nie miałam zadnego z tych kosmetyków, ale już od dłuższego czasu szukam tego suchego szamponu;)

  • Odpowiedz Sierpień 20, 2014

    Anonymous

    kilka razy słyszalam o tym plynie z biedronki muszę wyprobowac ;d

  • Odpowiedz Sierpień 20, 2014

    Emilka Lutyńska

    testowałam kilka suchych szamponów ISANA , Sayoss ale moim zdaniem nic nie pobije Batiste <3

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    • Odpowiedz Sierpień 20, 2014

      Agnieszka Polańska

      isana wg mnie był najgorszy! a os syoss trzymaj się z daleka, jeśli chodzi o szampony i odżywki, to nic innego jak chwyt marketingowy, a produkty są pełne silikonów, które oblepiają włosy dając złudny efekt, przez to taki szampon nawet dobrze nie umyje włosów – lepsze są szampony dla dzieci bez silikonów i parabenów

    • Odpowiedz Sierpień 20, 2014

      Anonymous

      czy ktos wie czy batiste sa jeszcze w biedronce ?

  • Odpowiedz Sierpień 20, 2014

    Anonymous

    lecę do biedronki !!!!!!Świetny wpis

Leave a Reply