Koszula w kratę + efekty 1 fazy diety

11
Krata. Kojarzyła mi się z gumowcami i grabiami zamiast torebki. Nie lubiłam tego printu od dziecka. Aż do czasu gdy w Zarze zobaczyłam czerwoną w zestawieniu ze skórzanymi spodniami i dużym kryształkowym naszyjnikiem. Me serce zabiło szybciej i zapragnęłam taką posiadać. A najlepiej te 3 rzeczy. Jako, iż wolę większą sumę spozytkować na rzecz, która naprawdę długo mi posłuży – z Zary wyszłam z pustymi rękoma. Przemierzając dalej przez inditex natknęłam się na wersję koszuli o połowę tańszą – tak więc powędrowałam z nią do kasy. Do szczęścia brakuje mi jeszcze skórzanych spodni i dużego naszyjnika! Płaszcz, który mam na sobie możecie kupić t u t a j.
Romwe Pre-winter Must-Haves
Up to 40% off
Date: 10/15/2013–10/18/2013
And the flash sale:

Coat H E R E | Shirt Bershka | Pants Tommy Hilfiger | Hat Bershka
Tydzień temu wspominałam Wam o diecie OXY. 1 faza spalania tłuszczu za mną. Co mogę powiedzieć? Wykorzystałam większość przepisów, starałam się jeść regularnie, dalej ćwiczę min 3-4 razy w tygodniu. Po 7 dniach w obwodzie ud, bioder i brzucha mam -1cm. Dla mnie to motywacja na więcej ;-)
Plusy diety:
- łatwe do przygotowania posiłki
- naprawdę smaczny koktajl żurawinowy
- moim ulubionym daniem zostały sniadaniowe racuchy z żurawiną – banalnie proste, słodkie, smaczne!
- uczy nawyku picia ok 2 litrów wody
Minusy diety:
- maślanka ze startą marchewką, otrębami i cynamonem śni mi się w koszmarach nocnych
- gdy jesteśmy poza domem łatwo zejść na złą drogę… posiłki np koktajle, twaróg ze szczypiorkiem, rzodkiewką są smaczne ale jak dla mnie tuż po przyrządzeniu
Jestem na II etapie, moje wczorajsze śniadanie było podobne do tych z I fazy ale wzbogacone o muesli.
Uważam, że dieta może być inspiracją do zdrowego, systematycznego żywienia, jednak nie jest przeznaczona dla osób z bardzo dużą nadwagą. Porcje są dla mnie wystarczające, jednak nie wyobrażam sobie aby osoba mająca dużo kg w zanadrzu czuła się dobrze i syta jednocześnie po takim śniadaniu. Ponadto zwłaszcza przy regularnym treningom powinniśmy zwiększyć ilość białka, węglowodanów i innych składników – co za tym idzie kalorii zgodnie z ich intensywnością, naszą wagą, wzrostem i skłonnością do tycia. Jeśli ktoś nie wie jak to zrobić powinien zasięgnąc porady dietetyka. 
Pamiętajmy jednocześnie żeby schudnąć zdrowo – powinniśmy tracić max 1kg masy na tydzień, większy spadek masy ciała może skutkować odwodnieniem, problemami zdrowotnymi jak i efektem jo-jo zwłaszcza jak po przejściu jakiejkolwiek diety przerzucamy się na burgery i colę. Ja staram się przyzwyczaić do zdrowego odżywiania i utrzymać to cały czas, tak aby czuć się w sobie dobrze! Bo chyba to jest najważniejsze ;-)

14 Comments

Leave a Reply